//Fantasy Island
❤ AKU jatuh CINTAA !!!! ❤
Saturday 23 July 2011 | 0Superstar (s)!

sudah lama mencari namun tak ku temui
rasa yang selalu ada di haty
kini aku temui jalan cerita cinta
sekian lama mencary CINTA
DULU cinta tiada lagi dan aku masih mencari2
kerna haty ku sanggup menunggu
cinta darimu ...
memang BENAR aku sudah JATUH CINTA
memang BENAR aku hampir JADY RESAH
bila cinta dary mu hadir bagay lena dary mimpy
bagay perasa ....
memang BENAR aku sudah JATUH CINTA 
memang BENAR kata haty ku padaku 
tapi aku tak kuasa mengatakan padamu
rasa CINTAku buatmu SELAMANYAAAA

 


Older Post | Newer Post
The Disclaimer


assalamualaikum dan hai semua .. selamat datang ke blog nurul .. kali ni nurul pakai blogskins lagi .. tapi ni original from nadyawiwit .. warna-warnikan blog ni seperti ketenangan hidup untuk seseorang ..


Diary About Stuff Site


Let's Talk!


The Credits!

Template by : Cherrybam and NadyaWiwit
Basecode by : Nadya
Header by : Munirah
Sidebar coding : Kak Fatin
Full Edited : yana yaya

Best View at GOOGLE CHROME!